فتح الله حقیقی روز سه شنبه در  همایش گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش افزود: ۲ قشر معلم و جوانان مورد تکریم هستند و در این میان افراد متفرقه نباید بدون هماهنگی های لازم به مدارس وارد شوند.

وی اضافه کرد: در بازدیدهای استانی، فقط هماهنگی لازم در ۲ مکان مدرسه و دانشگاه انجام می شود چراکه این مکان ها از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و این موضوع همواره مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی ها اقداماتی برای توسعه آموزش و پرورش استان انجام و جلسات شورا نیز به دلیل احترام به جایگاه این بخش بصورت مستمر برگزار شده که مصوبات خوبی را نیز داشته است.

وی اظهار داشت: به همه فرمانداری های تابعه استان نیز تکلیف شده که شوراهای آموزش و پرورش را نیز بطور ویژه مود توجه قرار دهند و حتی حضور مدیران نسبت به گذشته برای تحقق اهداف ترسیم شده این بخش بهبود یافته است.

حقیقی انتخاب مجمع مشوررتی جوانان استان را از جمله اقدامات مهم در استان برشمرد و افزود: با ساز و کارهایی، بدون اعمال نظر و دخالت ۱۲ جوان توسط جوانان مشارکت کننده در این مجمع  انتخاب شدند که احتساب شهرستان ها این تعداد به ۱۷ نفر رسید.

استاندار زنجان، بحث نیم درصد تملک دارایی را نیز یادآور شد و گفت: در این خصوص ادارات و دستگاه های اجرایی می توانند این نیم درصد را به اداره کل وزش و جوانان اختصاص دهند که با کارهای انجام گرفته ۱۰۰ درصد آن محقق شده است.

وی اضافه کرد: این موضوع از توجه مدیران به قشر جوان حکایت دارد و از طرفی ۲۷ صدم ارزش افزوده نیز با توجه به وضعیت کنونی به اداره کل ورزش و جوانان استان اختصاص یافته است.

حقیقی، با اشاره به کسب موفقیت دانش آموزان استان در کنکور نیز خاطر نشان کرد: بر اساس ارزیابی انجام گرفته  رتبه استان از بیست و چهارم به شانزدهم رسیده است که این مهم از تلاش های دست اندرکاران تعلیم و تربیت حکایت دارد و باید این جایگاه همچنان ارتقا یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.