حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز شنبه در جلسه کمیته ساماندهی زندانیان استان که در زندان مرکزی زنجان برگزار شد، با تشکر از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در زندان‌های استان زنجان، اظهار داشت: پرونده شماری از محکومان مورد بررسی قرار گرفت که در این راستا به ۱۵ زندانی واجد شرایط، مرخصی اعطا  و همچنین ۲ محکوم نیز به پابند الکترونیکی تجهیز شدند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای سیاست‌های قوه قضاییه به‌ویژه تلاش برای کاهش آمار جمعیت کیفری زندان‌ها با استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس از رویکرد مهم دستگاه قضایی استان است. 

صادقی نیارکی افزود: در این جلسه پس از بررسی پرونده‌های زندانیان مالی، مهریه و زندانیان بلاتکلیف و دیدار چهره‌به‌چهره با شماری از زندانیان، دستورات لازم در خصوص تسریع در رسیدگی و حل و فصل مشکلات مطروحه زندانیان صادر شد.

در ابتدای این جلسه نیز محمد جوادی، مدیرکل زندان‌های استان زنجان با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مسئولان قضایی استان، برگزاری این جلسات را گامی موثر در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها خواند و عزم و اراده هر چه بیشتر دستگاه قضایی استان در استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش مجازات زندان را خواستار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.