علی پاکمنش روز شنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مشکلاتی که در بخش تعاون استان داشتیم، نبود شفافیت در تعاونی ها بود و اغلب اعضا خبر نداشتند که در تعاونی ها چه می گذرد.

وی به طراحی سامانه هوشمند برای ثبت اطلاعات تعاونی ها اشاره کرد و گفت: در این سامانه برای اعضای تعاونی ها کد کاربری و گذرواژه تعریف شده و اعضا می توانند با ورود به آن وضعیت به روز تعاونی خود را رصد کنند.

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه همه تعاونی ها ملزم هستند تا پایان سال نسبت به بروز رسانی اطلاعات خود در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی اقدام کنند یادآورشد: از این پس ارائه خدمات به تعاونی ها وابسته به بروز بودن اطلاعات آنها در این سامانه است.

وی افزود: حتی فرآیند تاسیس و راه اندازی تعاونی ها هم از سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی انجام می شود.

پاکمنش اظهار داشت: تقویت فناوری و تشکیل تعاونی ها فناور، شبکه سازی و ایجاد زنجیره های تولید و توزیع و بازاریابی را از دیگر رویکردهای توسعه بخش تعاون در استان زنجان ست.

سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی به آدرس https://taavoni.mcls.gov.ir/ در دسترس متقاضیان و تعاونگران است.  

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه تا کنون چهار هزارو ۵۱۷ تعاونی در این استان به ثبت رسیده است، گفت: از این تعداد یک هزار و ۱۷۰ تعاونی فعال هستند که زمینه اشتغال ۱۲ هزار نفر از طریق آن ها فراهم شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.