علی پاک منش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سقف دریافت تسهیلات برای هر شرکت تعاونی ۲۵۰ میلیون تومان است، افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل ارائه این تسهیلات است و صندوق ضمانت بخش تعاون، شرکت های تعاونی را بدون وثیقه و با دریافت سفته از مدیر عامل و هیات مدیره شرکت  برای برخورداری از این تسهیلات تضمین می کند.

 وی با بیان اینکه نظارت بر طرح های ارائه شده از سوی متقاضیان دریافت تسهیلات، توسط اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان انجام می شود، اظهار داشت: در صدد هستیم که با کمترین زمان و آسان‌ترین روش با کمک دستگاه های اجرایی مجوزها راصادر کنیم و بتوانیم از این اعتبارات و ظرفیت به نفع شرکت های تعاونی در سطح استان استفاده کنیم.

پاک منش با بیان اینکه یکی از راه های تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی توسعه مشاغل خانگی در قالب شرکت های تعاونی است، افزود: تعهدی که در سال جاری ذیل برنامه های اقتصادمقاومتی تعریف شده و مصوبه کشوری نیز است ایجاد تعاونی های پشتیبان و تحت پوشش قرار دادن حداقل یک هزار نفر در سطح استان از این طریق است.
به گزارش ایرنا، به گفته مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در زمان حاضر از بیش از چهار هزار و ۵۰۰ تعاونی ثبت شده در این استان، یک هزار و ۱۷۰ تعاونی در زمینه های مختلف فعال هستند.  

تعاونی های فعال زمینه اشتغال ۱۲ هزار نفر را در استان زنجان فراهم کرده اند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.