مسؤول دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در استان زنجان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: اکران و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ فیلم های هنرجویی انجمن سینمای جوانان زنجان و دیگر مراکز آموزشی سینما و اکران فیلم های تولید شده در حوزه هنری استان با موضوع آسیب های اجتماعی در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی ازجمله برنامه های عمده هفتمین هفته فیلم و عکس زنجان است.  

لیلا بیگلی افزود: همچنین نمایشگاه عکس هنرجویی نیز همزمان با نمایشگاه عکس نجوم و نمایشگاه عکس سلامت روان در گالری هنر و محوطه داخلی فرهنگسرای امام خمینی زنجان در این رویداد هنری دایر شده است.  

وی اظهار داشت: برنامه "قاب خاطره ها" شامل اکران فیلم های منتخب چهار دهه گذشته انجمن سینمای جوانان زنجان که ۱۱دی ماه ساعت ۱۶ در سینما بهمن برگزار می شود، از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای هفته فیلم و عکس است.  

مسئول دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در استان زنجان همچنین از برگزاری فتوواک عکس زنجان با محوریت تولید، اشتغال و کارآفرینی خبر داد و گفت: کارگاه عکاسی مستند اجتماعی با رویکرد تولید و اشتغال و کارآفرینی با حضور  ناصر محمدی دوشنبه ۹دی ماه ساعت ۱۶ در گالری فرهنگسرای امام خمینی برای علاقه مندان برگزار می شود.  

وی افزود: آیین اختتامیه هفتمین هفته فیلم و عکس زنجان، ۱۱ دی ماه از ساعت ۱۶ در سینما بهمن زنجان برگزار می شود.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.