فتح‌الله حقیقی، روز شنبه در دیدار با شماری از جانبازان این استان که در سالن جلسات امام علی (ع) استانداری زنجان برگزار شد، افزود: اینکه در خدمت جانبازان باشیم، وظیفه و افتخار است و خود را از خانواده شهدا و ایثارگران می‌دانیم.

وی با تاکید بر اینکه باید خاطرات و ایثارگری‌های جانبازان در دفاع از انقلاب و دوران دفاع مقدس را زنده و پایدار نگه داریم اظهار داشت: باید هرکاری که از دستمان بر می‌آید برای جانبازان عزیز انجام دهیم و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنیم.

استاندار زنجان به وجود کمیته ایثارگران و جانبازان با مسؤولیت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اشاره کرد و گفت: باید با تشکیل جلسات، به صورت عملی پای کارآمده و برای برطرف کردن مشکلات این قشر، هر آنچه در این استان از دستمان برمی‌آید عمل و در غیر این صورت، موضوع را به صورت کشوری مطرح و از این طریق حل و فصل کنیم.

حقیقی افزود: هرچند برخی از درخواست‌های جانبازان، نیاز به مصوبه مجلس دارد اما با این وجود موضوعات مطروحه را برای رسیدن به نتیجه دنبال می‌کنم تا در حد وسع و توان مشکل برطرف شود حتی اگر نیاز به مکاتبه با مجلس باشد این کار انجام می شود.

وی با بیان اینکه اگر مشکل یک جانباز هم حل و فصل شود این دارای ارزش بسیاری است، تصریح کرد: به حتم مشکلات بر سر راه این قشر را به صورت جدی و دقیق بررسی خواهیم کرد و تا آنجا که قانون اجازه می‌دهد در خدمت آنها خواهیم بود.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به نحوه برخورد مدیران و مسوؤلان با مردم اشاره کرد و گفت: به برخورد مناسب و درست با مردم، اعتقاد بسیار دارم که یکی از شیوه‌های این کار نیز، احترام به آنان است.

حقیقی تاکید کرد: مسوؤلان باید در خدمت مردم بوده، به آنان احترام بگذارند و با تمام توان در جهت حل مشکلات برآیند.   

استان زنجان هفت هزار جانباز دارد که ۴ هزار نفر از این تعداد زیر ۲۵ درصد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.