حسین میرزاپور روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان زنجان در جمع  خبرنگاران به آغاز فرایند انتخابات اشاره کرد و افزود: از داوطلبانی که همت کردند و تصمیم گرفتند در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند، درخواست داریم ابتدا وضعیت خودشان با قانون انتخابات (ماده ۲۸، ۲۹ و ۳۰ ) تطبیق بدهند و در صورت داشتتن شرایط، اقدام به ثبت نام کنند.

وی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست تا با مدارک کامل  اقدام به  ثبت نام کنند تا موجب کندی در فرآیند ثبنت نام نشوند.

میرزاپور با بیان اینکه قانون انتخابات کاملا مشخص است، اظهار داشت: تاکید رهبر معظم انقلاب و مجموعه های نطارتی و اجرایی این است که مر قانون در فرایند انتخابات اجرا شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان زنجان تصریح کرد: در مجموعه نظارتی روند اجرای قانون تعریف‌شده است، چه در طول سال و چه در موعد انتخابات تاکید این است تا مر قانون اجرا شود.

وی ادامه داد: اعضای هیات نظارت در جایی که ابهام ایجاد می شود حتما با مسئول مافوق خود هماهنگ شوند و انتظار از مجموعه اجرایی هم نیز همین رویه است.  

میرزاپور خاطرنشان کرد: اگر مر قانون ملاک باشد به طور قطع اختلافی بین هیات های نظارت و اجرایی به وجود نمی آید و با همدلی و هم افزایی می توانیم انتخابات سالمی که در شأن این مردم است، برگزار کنیم.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.