سردار رحیم جهانبخش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی استان زنجان با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و پس از هماهنگی قضایی، این افراد را که به عنوان لیدر مطرح بودند، شناسایی و در دام قانون گرفتار کردند.

وی از تعامل و همکاری مردم با پلیس در خصوص معرفی و دستگیری اغتشاشگران، قدردانی کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی مجاهدانه و صادقانه در حفظ و برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نبوده و نیست.

سردار جهانبخش افزود: در پی اعتراضات هفته گذشته در خصوص اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی اغتشاش که دست به تخریب اموال عمومی زده و ناامنی ایجاد کرده بودند در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان زنجان به نقش بارز سازمان‌های معاند نظام در تحرکات و ناآرامی‌های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم بوده و همواره در کنار آنان است و هرگز اجازه سوء استفاده از احساسات پاک مردم و هرگونه اخلال و تخریب اموال عمومی کشور را به اشرار، فرصت‌طلبان و آشوبگران نخواهد داد.

استاندار زنجان، عصر دوشنبه /چهار آذر ماه/ در ملاقات با ماموران نیروی انتظامی زنجان که در مقابله و مبارزه با اغتشاشگران مصدوم شده بودند، گفته بود: باید زمینه‌ای ایجاد شود که مردم با نقش خود در تامین امنیت و آرامش، بیشتر آشنا شده و در این حوزه با پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا جامعه‌ای امن و آرام داشته باشیم.

فتح‌الله حقیقی، با اشاره به صلابت نیروی انتظامی در کنترل نا آرامی‌ها و رافت و مهربانی کارکنان پلیس، اظهار داشته بود: صلابت و اقتدار پلیس اجازه نداد تا نقشه شوم دشمنان اجرایی شود و این قابل تقدیر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.