فیلم مستند کوتاه "تنها نخواهم ماند" با موضوع سختی‌ها و محدودیت‌های زندگی روشندلان در حوزه هنری زنجان به نمایش گذاشته شد.

این فیلم، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مینا غرقی و با مدت زمان 26 دقیقه تولید شده است که در آن کارگردان چالش یک روشندل را که قصد دارد سختی‌های موجود در زندگی خود را با اتکای به توانایی‌های دیگرش حل کند، به تصویر می‌کشد.

مینا غرقی، کارگردان و تهیه کننده فیلم  "تنها نخواهم ماند"، اثر خود را در قالب نوعی مستند و گزارش معرفی کرد و گفت: این فیلم مستند کوتاه اولین کار من در عرصه فیلم است که در خصوص زندگی" الهه قلی‌فلاح " دختر روشندلی است، که با اراده قوی خود در زندگی توانست مرزهای محدویت و ناتوانی‌های جسمی خویش را به فرصت تبدیل کرده و عنوان شجاع‌ترین اسکیت باز جهان را در آلمان کسب کند.

وی ادامه داد: این مستند، همچنین مهارت‌های دیگر شخصیت فیلم همچون تسلط به چهار زبان دنیا، صخره‌نوردی، پیانیست، نویسنده، مترجم، و اسکیت باز نشان می دهد.

غرقی افزود: ساختن فیلم مستند کوتاه از زندگی الهه قلی فلاح کار بسیار سختی بود، چون ایشان شخص توانمند و باهوشی هستند. همین توانایی‌ها و مهارت‌های ایشان سبب، ضبط 90 ساعت راش شده بود، که این زمان بالا کارگردان را در مرحله تدوین فیلم با مشکل مواجه کرد.

کارگردان اثر با اشاره به انتخاب نام فیلم توسط شخصیت اصلی فیلم "الهه قلی‌فلاح"، گفت: انتخاب این عنوان از جانب ایشان از این لحاظ بود که، تاکید  بسیار داشتند بر اینکه، من تنها نخواهم ماند و هستند کسانی که با وجود محدودیت‌های جسمی می‌توانند این راه را ادامه دهند و به موفقیت برسند.

 میثم سیفی؛،مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری زنجان دراین  ارتباط گفت: دغدغه فیلم از لحاظ موضوعی، محتوایی و نگاه عمیق و سالم کارگردان نسبت به سوژه از دلایل انتخاب این فیلم برای نمایش و نقد در حوزه هنری زنجان است.

الهه قلی‌ فلاح، ورزشکار زنجانی، تنها دختر نابینای اسکی باز ایرانی است که با شرکت در مسابقات مختلف به عنوان شجاع ترین زن از سوی ام. بی. سی (فدراسیون جهانی نابینایان و کم بینایان) معرفی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.