حجت‌الاسلام مختار کرمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از طرح‌های بسیار خوب اوقاف در کمک به نیازمندان، مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است، اظهار کرد: مرحله دوم طرح آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به مناسبت ۱۷ ربیع‌الاول، سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: افراد شریف بسیاری در جامعه وجود دارند که به علت شرایط اقتصادی و یا هر علت غیر عمد دیگری به زندان افتاده و به علت ناتوانی از پرداخت جریمه یا دیه مجبور به تحمل زندان هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: برای مشارکت خیران در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، شماره حساب بانک مسکن به شماره کارت ۸۰۰۱‌-۸۰۰۱‌-۲۳۱۳‌-۶۲۸۰ ‌و شماره حساب ۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ و شماره شبا IR۵۴۰۱۴۰۰۴۰۰۰۰۰۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ ‌به نام سازمان اوقاف و امور خیریه در حمایت از آزادی زندانیان در اختیار عموم مردم و خیران قرار گرفته و  هر شهروند می‌تواند به اندازه توان مالی خود در این کار خیر سهیم باشد.

حجت‌الاسلام کرمی با بیان اینکه یکی از مؤثرترین راه‌های تبلیغ سنت حسنه وقف بیان کارکردهای وقف و آثار و برکات آن است، اضافه کرد: هزینه‌کرد عواید موقوفات در چنین امور خیری علاوه بر تشویق مردم به مشارکت در آن موجب تبلیغ وقف نیز خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح، به برکت عوائد موقوفات ۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در این استان و در کل کشور ۳۲۰ زندانی به کانون خانواده خود بازگشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.