حسین میرزاپور روز سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان به ضرورت پرهیز از تفسیر و برداشت شخصی از قانون در انتخابات تاکید کرد و افزود: سلامت انتخابات در گرو اجرای مر قانون است. 
وی با بیان اینکه مقبولیت و مشروعیت ۲ بال نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: مقبولیت نظام به پشتوانه آرای مردمی است از این رو انتخابات امر مهم و تاثیرگذاری محسوب می شود. 
میرزاپور گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی، دشمن را مأیوس و دوستداران نظام را دلگرم می کند. 
وی با بیان اینکه مردم نقش اصلی را در پیروزی انقلاب و تثبیت نظام جمهوری اسلامی دارند، خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی و نظارتی در انتخابات باید امانتدار مردم باشند.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان زنجان به ضرورت فراهم کردن بستر شفاف برای انتخابات تاکید کرد و گفت: استفاده از پول های کثیف، قدرت و ثروت در کارزارهای انتخاباتی در شأن مردم انقلابی نیست. 
میرزاپور به لزوم حفظ و تقویت اعتماد مردم اشاره کرد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم با عملکرد درست، انتخابات سالمی را برگزار کنیم. 
دادستان عمومی و انقلاب زنجان نیز در این جلسه در سخنانی انتخابات را یکی از بسترهای رشد و بلوغ و عرصه مسئولیت پذیری شهروندان توصیف کرد و گفت: باید زمینه های برگزاری انتخابات سالم و تحقق مشارکت حداکثری مردم را تقویت کنیم. 
حجت الاسلام محسن کرمی به ضروت توجه به پیشگیری از بروز تخلف انتخاباتی تاکید کرد و افزود: تبلیغات زودهنگام، مصداق بد اخلاقی و موجب التهاب جو جامعه و گسترش تخلف در فرآیند انتخابات است.
وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا هر گونه شائبه که ممکن اعتماد عمومی را سلب کند، در فرآیند انتخابات اتفاق نیفتد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.