مرتضی متین‌فر، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت‌ها از ۱۰ تا ۱۴ آبان ماه جاری در خانه بسکتبال سالن شهید دکتر بهشتی واقع در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد شهر زنجان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این مسابقات تیم‌های تهران، مازندران، شهرستان‌های تهران، البرز، زنجان، اردبیل،کرمانشاه، کردستان که در قالب گروه الف (مناطق ۲، ۲، ۵ و ۶ ) قرار دارند به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

متین‌فر با بیان اینکه جلال اسلامیان از زنجان به عنوان مسئول کمیته داوران و برگزاری در این مسابقات حضور خواهد داشت، افزود: مسابقات در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود و حضور تماشاگران در محل مسابقات به صورت آزاد و رایگان است. 

وی تصریح کرد: /جمعه ۱۰ آبان/ تیم‌های کردستان با تهران، کرمانشاه با مازندران، اردبیل با شهرستانهای تهران و زنجان با البرز، /شنبه ۱۱ آبان/   کردستان با اردبیل، تهران با کرمانشاه، مازندران با زنجان، البرز با شهرستان‌های تهران، اردبیل با تهران، مازندران با شهرستان‌های تهران، البرز با کردستان، زنجان با کرمانشاه، /یکشنبه ۱۲ آبان/ مازندران با کردستان، البرز با اردبیل، شهرستان‌های تهران با کرمانشاه و تهران با زنجان، /دوشنبه ۱۳ آبان/ اردبیل با مازندران، کرمانشاه با کردستان، البرز با تهران، زنجان با شهرستان‌های تهران، کرمانشاه با اردبیل، مازندران با البرز، شهرستان‌های تهران با تهران و زنجان با کردستان و /سه‌شنبه ۱۴ آبان/ کرمانشاه با البرز، تهران با مازندران، شهرستان‌های تهران با کردستان و اردبیل با زنجان، به رقابت خواهند پرداخت.
متین فر افزود: به رغم اعلام آمادگی تیم مازندران احتمال حضور نیافتن آن در مسابقات وجود دارد که در این صورت برنامه بازی ها تغییر خواهد یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.