امیر سرتیپ کیومرث حیدری، روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران زنجان افزود: علم و نوآوری‌ها در عرصه‌های رزمی و دفاعی به کشورهای دوست و مسلمان نیز سرریز می‌شود.

وی اظهار داشت: به فضل خدواند، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف با ابداع و تولید، روی پای خود ایستادن را به منصه ظهور رسانده است.

امیر سرتیپ حیدری با تاکید بر اینکه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایستادن بر روی پای خود، حساب ویژه ای را باز کرده است، تصریح کرد: هر ماه حداقل یک دستاورد دفاعی جدید را در نزاجا تولید کرده و یا به مرز تولید می‌رسانیم.

وی افزود: بنا به صلاحدید، برخی از تجهیزات ابداعی، رسانه ای نمی‌شود تا دشمنان نظام در صورت رخداد حادثه ای، با وضعیت پیش‌بینی نشده ای مواجه شوند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه این نیرو از قابلیت و توانمندی لازم برای پاسخگویی به هر متجاوزی برخوردار است، گفت: این نیرو در مرزهای شرق، غرب و جنوب غرب، مستقر و در حقیقت امنیت کامل در مرزهای ایران برقرار است و دشمنان، جرات تجاوز و تعدی به مرزهایمان را ندارد.

سرتیپ حیدری با بیان اینکه حضور نیروی زمینی ارتش در مرزهای کشورمان به معنی وجود تهدید و خطر در مرزها نیست، افزود: فعل و انفعالات آن‌سوی مرزها به دقت پایش می‌شود تا امنیت در مرزهای کشور بطور کامل، تامین و برقرار شود.

وی به توانمندی‌ها و قابلیت‌های تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این تیپ که همواره خوشنام، موفق و سربلند است از آمادگی رزمی و دفاعی بالایی برخوردار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.