حجت الاسلام سیدرضا موسوی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر زنجان با اشاره به مساله یمن و اتفاقات رخ داده در این کشور افزود: وقایع به وقوع پیوسته در این کشور از سوی مردم نشانه بیداری اسلامی است.
وی اظهار داشت: چهار مساله درباره پایان دادن جنگ در یمن از سوی عربستان مطرح شده است اما آنچه مسلم به نظر می رسد این کشور به آنها عمل نخواهد کرد، به دلیل آنکه اختیاری برای انجام این کار ندارد و اختیارات عربستان در دست ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا است.
وی در ادامه به اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری روح الله زم اشاره کرد و گفت: این واقعه هفته گذشته رخ داد و بار دیگر  اقتدار سپاه ایران را به رخ جهانیان کشید.

حجت الاسلام موسوی افزود: دستگیری روح‌الله زم تنها از عهده نیروهای سپاه برمی‌آمد و دستگیری این معاند نظام به فرانسه و آمریکا شوک وارد کرد و امروز همه افرادی که با وی همدست بودند در ترس و وحشت هستند.

خطیب موقت نماز جمعه زنجان با اشاره به نقشه شوم دشمن برای ترور سردار سلیمانی و کشف آن از سوی سپاه پاسداران گفت: این تیم ترور، دستگیر و عملیات آنها از سوی سپاه خنثی شد.

وی همچنین با یادآوری حادثه کربلا گفت: اگر اهل بیت امام حسین(ع) نبود بطور قطع خون شهدای کربلا پایمال می شد و جریان کربلا در کربلا باقی می‌ماند.

حجت الاسلام موسوی  افزود:پس از واقعه کربلا خانواده امام حسین(ع) اهداف واقعه عاشورا را بیان و روشنگری کردند اگر آنان نبودند اکنون نمی‌دانستیم که در عاشورا چه اتفاقی افتاده و دشمن به اهل بیت(ع) چه ظلمی کرده است.

وی  یاد آوری کرد: امروز پس از هزاران سال واقعه عاشورا هنوزکهنه نشده و هر سال شاهد این هستیم که مراسم اربعین باشکوه تر از قبل برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.