فرامرز نیک سرشت، روز دوشنبه در اولین جلسه شورای استاندارد استان افزود: تدوین استانداردها و سیاست ها و همچنین اجرای استانداردهای اجباری که به اداره کل استاندارد استان، تکلیف می شود، نباید تنها در حوزه کاری این اداره کل، محدود شود، بلکه همه دستگاه های اجرایی باید به عنوان یک تکلیف، به صورت خودجوش در تدوین استانداردها پیشنهاد دهنده باشند.

وی اظهار داشت: عمده هدف استاندارد تسریع و تسهیل امور، ایجاد امنیت، سلامت و آسایش برای عموم شهروندان است و در این راستا همه مکلف هستند خودآگاهی داشته باشند تا بتوانند دیگران را به سمت استاندارد هدایت کنند.
نیک سرشت افزود: استان زنجان به لحاظ تنوع فعالیت درحوزه های معدنی، کشاورزی، خدماتی، صنعت و دسترسی به منابع انسانی و صاحب نظران می تواند در تدوین استانداردها بیش از پیش فعال و پیشرو باشد و در تمامی حوزه ها نقش پر رنگ تری را ایفا کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان، بر لزوم همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی، از جمله دستگاه های خدماترسان، شهرداری ها و سازمان های حاکمیتی با اداره کل استاندارد تاکید کرد.

 مدیرکل استاندارد استان زنجان نیز ادامه داد: استاندارد به معنای اطمینان است و مردم باید به نشان استاندارد اطمینان کنند و با توجه به اقتصاد خود بدانند که چه نوع کالایی را با چه نوع کیفیتی خریداری می کنند.

داود کارگرزاده افزود: چنانچه واحد تولیدی در هر زمینه ای تخلف کند باید به مردم معرفی شود و متخلفان باید بدانند که در تخلفات اعمال جریمه کافی نیست و اعلان عمومی ضرورت دارد تا از آن جلوگیری شود.

۹۶۴۶/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.