مجتبی قدمی روز دوشنبه در آئین افتتاحیه سی و نهمین دوره مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پسران نوجوان که با عنوان شهدای دفاع مقدس در زنجان آغاز شد، افزود: ارزش‌های انقلاب در ورزش جودو، همواره و باید به شکل بهتر و بیشتری مورد توجه ورزشکاران قرار گیرد.

وی، افزود: در میدان رقابت‌ها فقط کسب نشان و عنوان قهرمانی، هدف نیست بلکه فخرآفرینی ورزشکاران زمانی ارزشمند است که اخلاقمداری و منش پهلوانی نیز رعایت شود.

قدمی با تاکید بر اینکه برای حضور ورزشکاران در میادین بین‌المللی، سرمایه گذاری‌های بسیار صورت می گیرد، اظهار داشت: این رشته ورزشی برای حضوری بهتر از قبل در میادین برون مرزی و عبور از شرایط بحرانی نیاز به همدلی، اتحاد، تعامل و مساعدت دارد.    

دبیر فدراسیون جودو با ابراز امیدواری به اینکه ورزشکاران حاضر در مسابقات جودوی قهرمانی پسران نوجوان کشور در زنجان به صورت سالم برگزار شود و حاضران با خاطره خوش این شهر را ترک کنند، گفت: آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو به جهت حواشی پیش آمده برای ورزش جودو، نتوانست در آئین افتتاحیه مسابقات حضور پیدا کند.  

مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی جودو پسران نوجوان کشور با حضور قریب ۲۵۰ ورزشکار از امروز / ۱۵ مهرماه/ در سالن ۶ هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان، آغاز شد.

ورزشکاران منتخب شرکت کننده در این مسابقات به مدت ۲ روز و در اوزان مختلف به مصاف هم می‌روند که از میان آنها برترین ها از سوی کمیته فنی این رقابت ها به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت خواهند شد.

رقابت‌های قهرمانی و انتخابی تیم ملی دختران نوجوان نیز روز شنبه /۱۳ مهر ماه جاری/ با حضور ۱۵۹ ورزشکار در سالن ۶ هزار نفری امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد که تیم لرستان به عنوان قهرمانی رسید،  اصفهان به مقام دوم دست یافت و زنجان نیز با کسب یک نشان طلا و یک برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

۶۰۸۴/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.