مجتبی بیگلی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این پیکارها که تحت عنوان شهدای دفاع مقدس و با حضور ۱۵۹ ورزشکار در سالن ۶ هزار نفری امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، اصفهان به مقام دوم دست یافت و زنجان نیز با کسب یک نشان طلا و یک برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.  

وی با بیان اینکه این تعداد ورزشکار که از ۲۶ استان کشور در این مسابقات حاضر شده بودند در قالب ۲۸ تیم به مصاف هم رفتند افزود: مسابقات در اوزان ۴۰،  ۴۴،  ۴۸،  ۵۲، ۵۷، ۶۳-، ۷۰- و ۷۰+ کیلوگرم و به دلیل حضور جودوکاان منتخب و برتر در سطح بالایی برگزار شد.

بیگلی افزود: قریب ۳۵ داور مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی دختران نوجوان را قضاوت کردند و زنجان نیز با ۱۸ ورزشکار در قالب ۲ تیم الف و ب در این پیکارها حضور داشت.

رئیس هیات جودو استان زنجان نیز گفت: مسابقات جودو پسران نوجوان نیز با حضور بیش از ۲۵۰ جودوکار منتخب و برتر از سراسر کشور به میزبانی این استان برگزار خواهد شد.

مجتبی بیگلی افزود: این رقابت ها طی روزهای ۱۵ و ۱۶ در سالن ۶ هزار نفری امام خمینی (ره) واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و در اوزان مختلف برگزار می شود و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

۶۰۸۴/ ۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.