رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق بر آوردهای انجام گرفته ۱۰درصد دانش آموزان شهر زنجان از سرویس مدارس و ۱۰ درصد دیگر برای تردد بین منزل و مدرسه از اتوبوس های درون شهری استفاده می کنند.

اصغر ابراهیمی افزود: در چند روز آغازین بازگشایی مدارس تعدادی از دانش آموزان زنجانی که از سامانه حمل و نقل عمومی برای جابجایی استفاده می کنند از نحوه جابجایی و طی مسافت در خطوط جدید اتوبوسرانی نارضایتی خود را اعلام کرده اند.

این مسئول با تاکید بر حضور به هنگام اتوبوس های درون شهری برای جابجایی دانش آموزان در مکان های تعیین شده، گفت: متاسفانه تاخیر  اتوبوس های درونشهری بعداز  تعطیلی مدارس به ویژه برای دانش آموزان مقطع  دوره دوم متوسطه   مشکلاتی را به وجود آورده است.

وی اظهار داشت: انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان آمادگی دارد با همکاری های بین بخشی با شهرداری  زمینه مشارکت روز افزون و رفع مشکلات مربوط به جابجایی و حمل و نقل اتوبوس های درونشهری  را فراهم کند.  

به گزارش ایرنا، حدود ۲۰۰ هزار دانش‌آموز زنجانی سال تحصیلی جاری را در ۲ هزارو ۵۵۰ مدرسه با بیش از ۹ هزار کلاس درس در ۱۴ منطقه آموزشی استان، آغاز کردند 

۹۶۴۶/۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.