معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان  شامگاه شنبه در مراسم اعزام کاروان تجهیزات ورزشی به مدارس این  استان گفت: این مجموعه ۴۰ نوع وسایل ورزشی را شامل می شود که برای رفع نیازهای مدارس محروم خریداری و ارسال شد.

ذبیح‌الله تاراسی افزود: سال گذشته ۱۶ هزار قلم کالای ورزشی به ارزشی پنج میلیارد ریال به مدارس محروم  استان ارسال شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اقلام ورزشی ارسال شده به دلیل استفاده مستهلک شده بود، امسال اقلام جدیدی تهیه و دراختیار دانش  آموزان مدارس محروم قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: هم اکنون و با کارهای انجام گرفته مدارس استان در زمینه نیروی انسانی رشته ورزش کمبود ندارد.

تاراسی افزود:  در برخی مدارس آموزگاران پایه اقدام به تدریس درس ورزش می‌کنند که طی ۲ سال گذشته  دوره ضمن خدمت درس ورزش برای معلمان پایه برگزار شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان یادآور شد:  همزمان با آغاز سال تحصیل افتتاح هایی در حوزه ورزش از جمله سالن و سازه‌های ورزشی در دستور کار قرار  گرفته که به نشاط گروههای هدف منتهی خواهد شد.

۱۹۹ هزار و ۱۵۰ دانش آموز زنجانی سال تحصیلی جدید ۹۸- ۹۹ را ا در حالی آغاز می‌کنند که تعداد آنان در مقایسه با سال گذشته رشد سه درصدی را نشان می‌دهد.

۲ هزار و ۵۵۰ مدرسه شامل ۹ هزار و ۱۸۴ کلاس درس اعم از دولتی و غیر دولتی در استان زنجان مهیای حضور دانش آموزان در سال تحصیلی جدید است.

۹۶۴۶/۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.