مرتضی متین فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در روز نخست این مسابقات که روز چهارشنبه /۲۷ شهریور جاری/ در خانه بسکتبال سالن شهید دکتر بهشتی واقع در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد زنجان برگزار شد تیم بسکتبال زنجان با نتیجه ۶۶ بر ۵۹ تیم اردبیل را شکست داد و در دیدار امروز /پنجشنبه/ نیز با نتیجه ۸۸ بر ۷۳ میهمان خود را مغلوب کرد.

وی با بیان اینکه این رقابت ها را سه داور مجرب و توانمند از استان های آذربایجانشرقی، آذربایجانغربی و کردستان (سنندج) قضاوت کردند، اظهار داشت: تیم های زنجان، آذربایجانغربی و اردبیل در گروه منطقه پنج کشور قرار دارند که تیم بسکتبال آذربایجان غربی بنا به دلایلی از حضور در مسابقات زنجان، بازماند.  

متین فر، تصریح کرد: این دوره از رقابت های قهرمانی بسکتبال زیر ۱۷ سال پسران کشور در هشت منطقه و در قالب ۲ گروه چهارتیمی با یکدیگر رقابت می کنند که مناطق یک، سه، پنج و هفت در یک گروه و مناطق دو، چهار، شش و هشت در گروه دیگر قرار دارند.

وی افزود: در مرحله بعد این مسابقات، تیم های یک و پنج به عنوان تیم های اول گروه خود و  سه و هفت نیز به عنوان تیم های دوم این گروه از منطقه پنج کشور با یکدیگر دیدار خواهند کرد که زمان برگزاری این بازی ها، مهرماه امسال خواهد بود.

۶۰۸۴/۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.