سرهنگ محسن احمدی‌تبار شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس، افزود: تلاش ما اجرای برنامه‌های منسجم در شهرستان به مناسبت هفته دفاع است.
وی اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب، گروه‌های ضد انقلاب از غرب تهاجمات خود را آغاز کرده بودند و در بهار ۵۷،  عراق، زمینه‌سازی‌های لازم را برای حمله به ایران با خرید تجهیزات از کشورهای غربی آغاز کرده بود.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر تاکید کرد: استراتژی صدام برای شروع جنگ، جنگ پرقدرت و کوتاه‌مدت بود که با مدیریت امام خمینی(ره) فتنه دشمن نقش بر آب شد.
وی یادآور شد: اگر ما از واقعه عاشورا تنها طبل به دست بگیریم، ضرر کردیم بلکه باید از واقعه عاشورا بهره‌برداری‌های امروزی داشته باشیم و روحیه شهادت‌طلبی را به نسل امروز طوری معرفی کنیم که افتخار کنند که نیاکانشان انقلاب کردند.
سرپرست فرمانداری ابهر نیز در این جلسه با تبریک هفته دفاع مقدس، افزود: جنگ تحمیلی پیش از تثبیت نظام جمهوری اسلامی آغاز شد و در گوشه و کنار کشور حوادثی رخ می‌داد که نیروهای داخلی بیشتر به دنبال تامین امنیت داخل کشور بودند.
وی تاکید کرد: بحران مناطق کردنشین، تمام توان سپاه و ارتش را به خود اختصاص داده بود و تحلیل نظامیان کشور نبود که دولت سرسپرده آن دوران در عراق به کشور ما حمله کند.
وجیه‌الله نوروزی تصریح کرد: جنگ غافلگیرانه ۳۱ شهریور به پشتیبانی غرب آغاز شد و دشمن غافل بود از حضور مردانی که دلیرانه از این مرز و بوم دفاع خواهند کرد.
این مسئول بیان کرد: همه دستگاه‌ها برگزاری برنامه‌های شایسته را مد نظر قرار دهند تا رشادت‌های رزمندگان به نسل امروز معرفی شود.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه آغاز می شود.
۹۵۵۶/۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.