مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: آموزش رشته های مهارت افزا در مقاطع کاردانی و کارشناسی در حوزه شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و سازمان آتش نشانی در مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های این استان برای اولین بار به وقوع پیوسته که در راستای رسالت این سازمان مبنی بر خدمات رسانی به شهرداری‌های تابعه استان است.

سعید امیدی افزود: آموزش این رشته‌ها فرصتی در جهت توسعه علم و مهارت جدید در استان است که مسئولان می توانند از این مهم برای توانمندسازی بیشتر کارکنان حوزه مدیریت شهری بهره برداری لازم را داشته باشند.

 رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان نیز در این ارتباط ادامه داد: ثبت نام بدون کنکور در رشته های مهارت افزای حوزه شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و سازمان آتش نشانی در مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری ها آغاز شده است .
هاجر شکری افزود:  این مرکز در راستای اشتغالزایی‌، کارآفرینی و افزایش توانمندی شغلی و مهارت زایی اقدام به پذیرش دانشجو طی مهر امسال کرده است.

وی اضافه کرد: برای تخصص محوری و تولید تخصص های مهارتی شغلی کارکنان شهرداری‌ها، دهیاری ها و سازمان آتش نشانی رشته کارشناسی مدیریت محله، مدیریت آموزش های شهروندی اطفا حریق و امداد نجات شهری برای اولین بار در استان اخذ شده و ترم اول پذیرش رایگان دارد که دانش آموزان نیز می توانند در این رشته ها ثبت نام کنند و در طول تحصیل از دوره های آموزشی کوتاه مدت این مرکز نیز به صورت رایگان استفاده کنند.

این مسئول یادآور شد: رشته های مهارتی مرکز شامل کاردانی و کارشناسی مدیریت محله، اطفاحریق، امداد نجات، عمران، شهرسازی، مدیریت، آموزش های شهروندی، مدیریت اداری و انفورماتیک است.

۹۶۴۶/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.