رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان روز سه شنبه  در مراسم ارسال کمک های مردمی برای سیل زدگان استان های خوزستان و لرستان در جمع خبرنگاران گفت:در طول چند ماه گذشته و پس از وقوع سیل به ویژه در استان های سیل استان های گلستان، لرستان و خوزستان به وقوع پیوست که نذورات مردم متدین زنجان نیز در قالب  کمک های نقدی و غیرنقدی در اختیار این ستاد قرار گرفت.

ذبیح الله بابایی  افزود: این مهم نیز در اغلب شهرستان های این استان نیز نمود بیشتری داشت و بر حسب وظیفه این کمک های با توجه به نیازمندی  ها و در خواست های یاد شده از استان ها انجام می گیرد و تا کنون ۱۲ مرحله محموله در سطح استان آماده شد.

وی اظهار داشت: بطور عمده تا کنون بسته های خوراکی به درخواست استان های آسیب دیده ارسال شده و در آخرین پیگیری های انجام گرفته نیازمندی  کنونی آنان فرش مورد نیاز اعلام شد که این کار از کارخانه های این استان در راستای حمایت از آنها  تامین شده  و  این اقلام به ۲ استان خوزستان و لرستان ارسال می شود.

این مسئول ادامه داد: بر این مبنا ۱۶۰ تخته فرش به استان لرستان به علاوه بالای یک ونیم تن برنج و  ۲۰۰ تخته دیگر به استان خوزستان نیز پس از بارگیری خادمین این کار انجام می گیرد.

وی اضافه کرد: با هماهنگی های انجام گرفته این اقلام مورد نیاز مورد به مورد به دست نیازمندان خواهد رسید و  هم استانی به این مهم   توجه کنند که  تمام محموله های به دست گروههای  هدف  خواهد رسید.

عضو ستاد عبات عالیات استانزنجان نیز ادامه داد : ملت ایران به ویژه مردم نوعدوست این استان در سیل اخیر کمک ها و مساعدت های فراوانی را از طریق این ستاد به استان های لرستان و خوزستان را انجام دادند که ۳۶۰ تخته فرش ارسال نیز از بایت این کار خیر و خداپسندانه بوده است.

حجت الاسلام یعقوب موسوی افزود: خدمتگزاری مردم و خادمان در این امر مهم نمود بیشتری داشته است که این روند ادامه یابد چرا که این مردم تربیت شدگان اهل بیت هستند که تعاون مساعدت و به یکدیگر  را گوشزد کرده است.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.