معصومه حکیمیان، روز سه‌شنبه در همایش تبیین الگوی سوم زن مسلمان و طرح ندای فطرت که با حضور نخبگان نواحی و اقشار بسیج زنان در سالن ولایت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد، افزود: ۲۰۰ سال است که طرح‌های ۲۴ گانه یهود اجرا می شود و سعی دارند تمام انسان ها به غیر از یهود را به حیوان تبدیل کنند تا به اهداف خود برسند و از این رو امروز دعوا بر سر حیا زدایی در جهان است و هر جا احساس شود حیا در جامعه کم رنگ می شود به حتم رد پایی از این طرح صهیونیستی است.

وی اظهار داشت: برای مقابله با پروژه‌های صهیونیستی باید جنگید و نباید قربانی این پروتکل ها شد و با آهنگ صهیونیست ها حرکت کرد.

حکیمیان با تاکید بر اینکه ملت ایران زیر پرچم حضرت فاطمه زهرا (ع) و حسین (ع)  حرکت می کند، افزود: امروز سبک زندگی حضرت زهرا (س) فرمول مقابله و مبارزه با جنگ نرم دشمنان است و برای مقابله با این جنگ نرم که به صورت جهانی است باید جهانی عمل کرده و پروژه های صهیونیستی را رسوا و برملا ساخت و باعث و بانی را به همه جهان معرفی کرد.

مدیر فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور تبیین الگوی سوم زن مسلمان را نسخه رهایی بخش از گره‌ها و مشکلات فعلی دانست و با تاکید بر اینکه در معرفی هرچه بهتر و بیشتر این الگو باید تلاش وافری شود، گفت: طرح ندای فطرت در واقع نسخه اجرای الگوی سوم به منظور ترویج حیا و عفت در جهت سالم سازی جامعه و خانواده ها، است و کاهش آسیب های اجتماعی نیز از جمله محورهای آن است.    

حکیمیان با اشاره به اینکه طرح ندای فطرت را برای سالم سازی خانواده و جامعه باید به خانه ها برد و از آن بهره گرفت و حتی یک بند این طرح نیز بسیار ارزشمند بوده و برای پیاده سازی آن در جامعه نیز نیاز به همدلی، همکاری و کار و تلاش است.

وی با بیان اینکه گوشه نشینی و خونه نشینی بانوان از اسلام نیست و ابزار بودن آنان چه سیاسی، اقتصادی و جنسی، چیزی غیر از تحقیر نیست و زنان باید تاریخ ساز باشند و جامعه زنان جهان باید همانند زنان ایران که در سال ۵۷ بر علیه پروژه های صهیونیستی قیام کردند به خویشتن بازگردند و اجازه ندهند شرافت، اخلاق، حیا و عفت شان، مورد تاراج قرار گیرد.

حکیمیان با اشاره به اینکه بزرگ بسیجی زنان عالم (حضرت زهرا) که نابغه ای سیاسی بودند الگوی زن مسلمان است که تا پای شهادت رفتند تا امروز داعشی شکل نگیرد، تصریح کرد: نباید به جای معصوم شناسی معصوم ستایی کرد که در این صورت به حق و حقوق خود ظلم روا داشته ایم و نمی توان یا حسین و فاطمه گفت اما به سبک کفار زندگی کرد.

وی ادامه داد: باید زنان ما فاطمی زندگی کنند و از فاطمه ستایی به سمت فاطمه شناسی بروند و پیغمبرگونه عمل کنند و فرزندان خود را به عنوان نسل های آینده، با اخلاص پرورش دهند و آنها را به خاطر خداوند منان تربیت کنند.      

حکیمیان با بیان اینکه امروز با جنگ نرم سختی مواجهه هستیم، تصریح کرد: دشمنان دین و قرآن، قصد ایجاد تفرقه در میان ملت و مسلمانان را دارند تا از این طریق اعتمادها و اعتقادات را تضعیف کرده و بتوانند به اهداف نامشروع خود دست یابند که در این میان لازم است از تفرقه و اختلافات اجتناب شود.

پروتکل‌های ۲۴ گانه که در واقع اصول سیاست صهیونیسم و نوع نگرش آنان به جوامع انسانی را نشان می‌دهد، حتی سالها پیش از تاسیس رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین گویای دسیسه‌های شیطانی آنها بر ضد جهان بشریت است.

۶۰۸۴/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.