نجیب حسینی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: به کمک مردم و حمایت مسئولان، شورای اسلامی و شهرداری علیرغم کاهش شدید درآمدها توانسته خدمات مناسبی در زمینه تقویت زیرساخت‌ها به شهروندان ارائه کند، هر چند این اقدامات را در خور و شأن این مردم بزرگ نمی دانیم.
وی با تاکید بر اعتماد مردم به عنوان پشتوانه اساسی برای شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: پارک بزرگ شناط در زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع و با یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات بازآفرینی شهری که از خواسته ها و نیازهای مـــردم شناط بود که به منظور قدردانی از مردم این منطقه کلنگ زنی شد.
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر خاطرنشان کرد: باید کارهای عمرانی ضمیمه فرهنگی نیز داشته باشد و کارهای عمرانی و اقتصادی در ذیل اقدامات فرهنگی قرار گیرد.
این مسئول یادآور شد: احداث جاده سلامت در بلوار انقلاب و بلوار آیت الله خامنه ای، ساخت اولین زمین چمن مصنوعی فوتبال در شریف آباد، کلنگ زنی مجتمع فرهنگی، تجاری، خدماتی در جنب فروشگاه رفاه، کلنگ زنی فاز دوم باز طراحی پارک پردیس، کلنگ زنی مجهزترین کتابخانه استان در میدان زید الکبیر، ساخت فرهنگسرا و کتابخانه حسین آباد، تنها نمونه‌های کوچکی از اقدامات شهرداری در زمان شورای پنجم بوده است.
 وی تاکید کرد: اقدامات خوبی هم در زمینه فرهنگی همانند مشارکت در برگزاری یادواره های شهدای مدافع حرم، یادواره چهارصد شهید منطقه، برگزاری مراسم شبهای آسمانی در پارک پردیس، مشارکت در برگزاری یادواره شهدای نیروی انتظامی جشن های فرهنگی، برنامه شبهای فرهنگی ابهر، برنامه جشن امام حسن مجتبی در پارک پردیس صورت پذیرفته است.  
نجیب حسینی در پایان با اشاره به آغاز ماه محرم و سوگواری سالار شهیدان، گفت: شهدای کربلا جان خود را فدا کردند تا اسرار عشق را برملا کنند تا راه جوانمردی و آزادگی امتداد داشته باشد و ما هم امیدواریم با الهام از منش و روش این بزرگوار در مسیر خدمت به مردم و نوسعه و آبادانی شهرمان گام‌های موثری برداریم.

شهر ابهر با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق زنجان واقع است.
۸۰۶۸/۹۵۵۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.