رئیس دانشگاه آزاداسلامی زنجان روز پنجشنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: رشته های تحصیلی جدید در گروه‌های هنر، مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی متناسب با نیازهای استان و داوطلبان ایجاد شده است.

علیرضا فیروزفر افزود: ارتباط تصویری، بازیگری، طراحی پارچه، طراحی لباس، علوم و مهندسی صنایع غذایی، گردشگری، گیاه پزشکی، مدیریت صنعتی، مشاوره، مهندسی پلیمر، نقاشی، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مدیریت مالی در مقطع کارشناسی برای واحد زنجان و رشته مهندسی عمران برای واحد ابهر و رشته های مدیریت کسب و کارهای کوچک و مهندسی کامپیوتر برای واحد هیدج ایجاد می شود.

وی اضافه کرد: داوطلبان تحصیل در رشته های تحصیلی جدید دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، ابهر و هیدج می توانند از روز شنبه دوم شهریور با در دست داشتن مدارک ثبت نام به واحدهای دانشگاهی مراجعه کنند و یا در صورت نیاز با شماره تلفن ۳۳۴۲۴۰۲۴-۰۲۴ دفتر معاونت آموزشی تماس بگیرند.

فیروزفر همچنین در خصوص ثبت نام بدون آزمون این دانشگاه برای مهرماه ۹۸ هم گفت: ثبت نام برای مقطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان از طریق سامانه مرکز آزمون به آدرس www .azmoon.org  انجام می شود.

وی یادآوری کرد: داوطلبان تحصیل در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در واحدها و مراکز زنجان، ابهر، هیدج، خدابنده، طارم و ماهنشان و آموزشکده های سمای زنجان و ابهر می‌توانند در رشته های تحصیلی مورد علاقه خود ثبت نام کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، در سطح استان حدود ۱۱ هزار دانشجو دارد که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند.

۹۶۴۶/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.