حجت محمدی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری خرمدره با اشاره به برنامه‌های هفته دولت، اظهار کرد: امسال ۳۰ پروژه با اعتبار بیش از یک‌هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ زنی و یا افتتاح می شود.
وی تصریح کرد: ۱۰پروژه شهرداری خرم‌دره، پارک ویژه بانوان، پل ولیعصر (عج)، میدان بعثت و پارک شهید پناهی از مهمترین پروژه‌های آماده افتتاح خرمدره در هفته دولت هستند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره تاکید کرد: تصفیه خانه آب شرب شهرهای ابهر و خرمدره نیز که از مطالبات چندین ساله مردم این منطقه است با حضور مسئولان کشوری در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی یادآور شد: همچنین در مجموعه سیلیس آرا شرکت های تولید پودر سیلیس و پودر آلومینیوم با اعتبار بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود، علاوه بر این به منظور تامین آب شرب روستاهای اردجین و فلج یک چاه آب شرب بهره‌برداری خواهد شد.
محمدی بیان کرد: تلاش می‌شود پل زیرگذر کمربندی نیز که نیازمند ۶۰ میلیارد ریال اعتبار است تا دهه فجر امسال بهره‌برداری شود همچنین برای تکمیل پروژه نیمه تمام فاضلاب شهری خرم‌دره اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیاردی نیاز است.
وی خاطرنشان کرد: خط لوله نفت که مخل اجرای بسیاری از پروژه‌ها در داخل شهر بود به زودی به خارج شهر منتقل خواهد شد که اجرای این پروژه با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال به پیمانکار واگذار شده است.

محمدی با بیان اینکه تکمیل پل زیرگذر کمربندی خرمدره نیازمند ۶۰ میلیارد ریال اعتبار است، گفت: این طرح دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.
۹۵۵۶/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.