رییس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: یکی از سارقان که ۹ دستگاه انواع مختلف موتورسیکت سرقت کرده بود از سوی پلیس آگاهی این استان و با بکارگیری شیوه های خاص دستگیر و اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سارق پس از تحقیقات و بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به سرقت این تعداد موتورسیکت معترف شد، افزود: موتورسیکلت های کشف و ضبط شده به مالباختگان تحویل شدند.

وی از صاحبان موتورسیکلت ها خواست وسیله نقلیه خود را به تجهزات بازدارنده مجهز کنند و تا حد امکان در مقابل بیمارستان ها، بانک ها و دستگاه های دولتی که دست سارقان برای سرقت بازتر است پارک نکنند.   

رحمتی خاطرنشان کرد: یکی از سارقین نیز که در دام پلیس آگاهی زنجان گرفتار آمده بود و در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس لب به اعتراف گشوده و سرقت پنج دستگاه موتورسیکلت از شهرستان زنجان و تهران را به گردن گرفت.

وی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر زنجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و با تلاش و پیگیری های شبانه روزی پلیس، فردی در این زمینه شناسایی،  دستگیر و به مقر انتظامی منتقل و به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس برابر قانون با کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه امنیت و آسایش مردم را بر هم زنند به شدت برخورد می کند اما انتظار از عموم مردم این است که در حفظ و نگهداری از اموال و دارایی های خود، کوشا و دقیق باشند و هرگونه فرصت سرقت را از سارقان بگیرند.

۶۰۸۴/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.