حجت الاسلام سید رضا موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: اکنون صنعت دفاعی کشور در سایه رهنمودهای امام امت و رهبر معظم انقلاب و با تکیه بر ایمان و عقیده و توانمندی جوانان، توانسته است در سطح دنیا عرض اندام کند.

وی ادامه داد: ساخت انواع تجهیزات نظامی پیشرفته موجب شده است تا دشمن نیز به قدرت دفاعی ایران اذعان کند.

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار سخنگوی جنبش انصارالله یمن با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: مبارزان جبهه مقاومت ولایت رهبر معظم انقلاب را در ادامه خط پیامبر اسلام و امیرالمومنین(ع) می دانند.

امام جمعه موقت زنجان در فراز دیگری از سخنان خود با اشاره به عید سعید غدیر خم، گفت: زنده نگه داشتن این روز بزرگ فقط منحصر به مداحی و چراغانی کردن معابر نیست بلکه ما باید تلاش کنیم راه و روش علوی را در زندگی فردی و اجتماعی خود پیاده کنیم.

وی به پیام رهبر معظم انقلاب به گروههای اردوهای جهادی اشاره کرد و اظهار داشت: باید تلاش شود تا شعار خدمت رسانی به محرومان در جامعه همگانی شود و منحصر به گروههای جهای نباشد.

حجت الاسلام موسوی به ۲۶ مرداد، سالروز آغاز بازگشت آزادگان سر افراز به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: آزادگان حق زیادی بر گردن ما دارند چرا که آنان با تحمل رنج اسارت، ثبات قدم و استقامت خود را در دفاع از انقلاب و نظام و میهن به نمایش گذاشتند.

وی به وجود ۴۳ هزار آزاده سرافراز در کشور اشاره کرد و افزود: استان زنجان ۵۸۶ آزاده سرافراز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.