مدیرکل بهزیستی استان زنجان، از راه‌اندازی 10 پایگاه بهزیستی برای جمع‌آوری نذورات مردمی در عید قربان خبر داد.

 

محمد محمدی‌قیداری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: هم‌زمان با فرا رسیدن دهه ولایت عید قربان تا عید غدیرخم، بهزیستی استان زنجان با تاسی از سیره اهل‌بیت (ع) و در راستای ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری، پایگاه‌های جمع‌آوری بهزیستی آماده تجمیع کمک‌های نقدی و غیرنقدی (نذورات، گوشت قربانی و ...) شهروندان خیر است.

 

این مسئول از آمادگی برای جمع‌آوری و توزیع نذورات مردمی در روز عید سعید قربان خبر داد و افزود: سال گذشته بیش از 160 میلیون تومان در قالب گوشت قربانی و کمک‌های نقدی و غیرنقدی بین نیازمندان مناطق مختلف استان توزیع شد.

 

وی تصریح کرد: 8 پایگاه در مراکز بهزیستی شهرستان‌های تابعه و دو پایگاه نیز در مرکز استان برپا خواهد شد. از این دو پایگاه نیز یک پایگاه در ستاد بهزیستی و یک پایگاه دیگر درمرکز شیرخوارگاه شهید ثمین‌تاب مستقر است.

 

محمدی‌قیداری با اشاره به اختصاص شماره کارت مجازی 5029081010321806 نزد بانک توسعه تعاون جهت پرداخت کمک‌های نقدی مردم نوع‌دوست زنجانی، خاطرنشان کرد: جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در رفع مشکلات مددجویان و معلولان نقش به‌سزایی دارد و همه نذورات نقدی و غیرنقدی اهدایی در اسرع وقت از سوی خیرین بین نیازمندان، سالمندان، ایتام و دیگر مددجویان توزیع خواهد شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.