بخشدار مرکزی ابهر گفت: روستاهای ابهر از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه گردشگری برخورد هستند.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، محمد نجفی در مراسم تجلیل از خبرنگاران ابهر با تاکید بر جایگاه بسیار بالای خبرنگاران در جامعه، عنوان کرد: خبرنگاران همواره از بازوان پرتوان مسئولان به شمار می‌روند.

 

وی تاکید کرد: خبرنگاران بدون هیچ چشم‌داشتی از جان خود مایه می‌گذارند و در راه اطلاع‌رسانی و خدمت‌گزاری به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

 

نجفی با اشاره به قرارگیری حرفه خبرنگاری در مشاغل سخت و زیان‌آور، ادامه داد: خبرنگاران علاوه بر جسم، ذهن و روح و روان‌شان نیز با خبر سر و کار دارد.

 

وی با بیان این‌که عملکرد خبرنگاران در حوزه‌های مختلف می‌تواند ارتقای شاخص‌ها را به دنبال داشته باشد، عنوان کرد: روستاها نیز مانند سایر نقاط کشور از اطلاع‌رسانی خبرنگاران بی‌بهره نیستند.

 

این مسئول با تاکید بر این‌که روستاهای ابهر از ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری برخوردار هستند، ادامه داد: روستاهای درسجین و قروه نمونه بارز از روستاهای با پتانسیل در این حوزه هستند.

 

نجفی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های گردشگری روستاهای ابهر نیازمند معرفی و اطلاع‌رسانی هستند، گفت: این امر مهم نیز در سایه تعامل با خبرنگاران محقق خواهد شد.

 

بخشدار مرکزی ابهر، از برگزاری شب فرهنگی در روستای قروه ابهر خبر داد و تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی در شهرستان‌ها علاوه بر این‌که گامی در راستای افزایش مشارکت مردمی است و معرفی پتانسیل‌های گردشگری روستاها نقش بسیار موثری دارد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.