شهردار زنجان شامگاه شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران انعکاس دهنده وقایع سطح جامعه هستند و با جان و دل برای اعتلا و توسعه کشور تلاش می کنند.

مسیح الله معصومی افزود: خبرنگاران به ثبت رخدادهای مختلف می پردازند، هر چند ممکن است برخی اخبار برای مدیران ناخوشایند باشد، اما این موضوع چندان مهم نیست بلکه هدف رفع مشکلات مردم است.

وی از رسانه های جمعی خواست، مدیریت شهری را در تحقق برنامه های ترسیم شده کمک و راهنمایی کنند و یادآورشد: به طور طبیعی در این مسیر دلخوشی‌ها، ناخوشی ها و حتی کدورت‌هایی نیز وجود دارد. 

این مسئول با اشاره اینکه در حد امکان پاسخگوی سوالات خبرنگاران استان هستم، ادامه داد: در مواقعی انجام چنین امری امکان پذیر نیست که این مهم به دلیل مشغله بالای کاری و اجرای برنامه ها و فعالیت های متعدد شهری با توجه به مشکلات اقتصادی است.

معصومی افزود: شهروندان زنجانی با پرداخت عوارض سهم بسزایی در تحقق برنامه های مدیریت شهری دارند و به عنوان مثال از این محل اقدامات مختلفی برای ترمیم آسفالت خیابان ها و معابر شهر انجام شده است.

به گفته شهردار زنجان هم اکنون شهرداری های مناطق با ۳۱ تیم پیمانکاری روزانه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری توزیع می کنند که این مهم بخش کوچکی از فعالیت های حوزه  عمرانی محسوب می شود.

وی اضافه کرد: توقعات و انتظارات مردم برای رفع مشکلات شهری از قبیل معضل آسفالت امری طبیعی است و با توجه به خدمات گسترده، پاسخگویی  ۱۰۰ درصدی امکان پذیر نیست اما در حد امکان تلاش مضاعف در این جهت انجام می‌شود.

معصومی با  تاکید بر اینکه کارکنان شهرداری زنجان خدمت صادقانه را در انجام برنامه ها و پروژه های شهری مورد توجه قرار داده اند، افزود:  هم اکنون همدلی و مشارکت خوبی بین شورای شهر و شهرداری برقرار است و مشارکت فعالانه شهروندان در امور شهری نیز بسیار اثر گذار است.

در پایان این مراسم خبرنگاران حوزه شهری رسانه های جمعی، شامل خبرگزاری ها، روزنامه ها، هفته نامه ها و پایگاه‌های خبری تجلیل شدند.

شهر زنجان به عنوان مرکز استان با چهار منطقه شهرداری ۴۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۹۶۴۶/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.