امام‌ جمعه ابهر گفت: آموزه‌های دینی، پادزهری برای دنیای زهرآگین امروز است.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به میزبانی شهرداری ابهر برگزار شد، عنوان کرد: تربیت انسان از مهم‌ترین دغدغه‌های دین مبین اسلام است.

 

وی عنوان کرد: هرکس در هر لباسی که هست، اگر وظیفه خود را به درستی انجام دهد در راستای تربیت انسان شریف گام برداشته است.

 

رحیمی با بیان این‌که خداوند آموزه‌های دینی را برای رسیدن انسان به سعادت قرار داده است، عنوان کرد: اگر انسان با قرآن و دعا و نیایش مانوس باشد، در دنیا و آخرت روسفید خواهد بود.

 

این مسئول با بیان این‌که هر کس ضروریات دین را منکر شود کافر است، ادامه داد: از شر وسوسه‌های دنیای مدرن باید با تکیه بر قرآن و پناه بردن به خداوند متعال در امان ماند.

 

وی با اشاره به این‌که یکی از کتاب‌های ارزنده‌ای که ما مسلمانان داریم، مفاتیح‌الجنان است که سرشار از دعاهای ارزنده است، تاکید کرد: این کتاب متاسفانه در حالی بین ما مغفول مانده است که با بهره‌گیری از منویات آن می‌توان در مسیر زندگی با سعادت در دنیای شیشه‌ای امروز گام برداشت.

 

رحیمی با اشاره به فرا رسیدن عید غدیر و با تاکید بر این‌که این‌ واقعه یکی از وقایع بزرگ جهان اسلام است، افزود: غدیر خم بالاترین واقعه اسلام است که نباید از آن غافل شد و مهم‌ترین درس این واقعه نیز ولایت‌مداری است.

 

وی در ادامه افزود: خبرنگار باید روشن‌آفرین راه باشد تا مردم بتوانند در پرتو انوار واژه‌های او، راهی فردای بهتر شوند.

 

این مسئول با اشاره به این‌که خبرنگار باید بدون گرایش به حزب و جناح، دنبال‌رو حق و صراط مستقیم باشد، ادامه داد: وظیفه خبرنگار نباید جز با حق‌گویی و حقیقت‌گویی چیز دیگر باشد.

 

امام‌ جمعه ابهر با اشاره به نقش رسانه و قلم در بصیرت‌افزایی به ویژه در دوران حساس امروز، ادامه داد: مسئولان باید از خبرنگاران حمایت کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.