حجت الاسلام سید رضا موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با اشاره به تحولات اخیر در عرصه داخلی کشور افزود:  با توجه به منویات رهبری مبنی بر رونق تولید این مهم مورد توجه مسولان امر قرار گرفته و بسیار اثر گذار بوده که آثار آن را می توان مشاهده کرد.

وی اظهارداشت: یکی دیگر از تحولات داخلی کشور مان، بهبود عملکرد دستگاه قضایی است که این مهم در بخش های مختلفی نمود داشته و این  حوزه  تلاش دارد با صدور حکم های عادلانه جنایتکاران و مخلان امنیت و اقتصادی  را به سزای عمل خود برسانند.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به دیدار ماه گذشته ائمه سراسر کشور با رهبری ادامه داد: در دیدار رهبری در فرامین خود این مهم را عنوان کردندکه ملت ایران، نظام اسلامی، عظمت و اقتدار خود را در عرصه های مختلف  به دنیا نشان داده و به دشمنان تحمیل کردند.

حجت الاسلام موسوی  از جمله نمادهای تحولات را  حوادث اخیر و پاسخگوی مقتدارانه نظام اسلامی بیان کرد و گفت: این موضوع نشان می دهد هر دولتی به هر اندازه بخواهد  برای ایران اسلامی تنش ایجاد کند، به همان  اندازه  و میزان یا حتی  بیشتز از آن تنش می ببیند  و با دردسر مواجه می شود.

وی اضافه کرد: برخی کشورهای منطقه زمانی به حمایت  آمریکا، انگلیس و فرانسه حساب ویژه ای باز کرده بودند که اگر خطری برای کشتی های عبوری خطری بوجود بیاید، این کشورها حامی آنان خواهد بود، اما اکنون به مرحله ای رسیده اند که با پدیده ای مواجه شده اند که نه تنها  کشورهای سه گانه دفاع نمی کنند، بلکه خود آنها عاجز هستند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به قابلیت و کار آمدی نیروهای انقلاب  اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی کشورمان نیز گفت:  این نیروها کاملا وفادار به انقلاب بوده، هر چند تفاوتی در بخش سخت افزاری های دارند اما با خود اتکایی توانستند پهباد متجاز آمریکایی همچنین نفتکش انگلیس را توقیف کنند که این مهم از  تجلی قدرت ایران حکایت دارد.

وی یادآوری کرد: نیروهای مسلح کشور با دل و جان  و تا آخرین قطره خون آماده دفاع از منافع و آرمان  های انقلاب اسلامی هستند و در تمامی  جهات آماده رویارویی با  قدرت های سلطه هستند و از آن ابایی ندارند.

حجت الاسلام موسوی افزود: حوادث اخیر و هشدار قدرتمندانه نیروهای جبهه مقاومت به آمریکا و متحدانش از سوی سید حسن نصر الله، حماس،   نیروهای وفادارد عراق  به اینکه در کنار ایران هستیم و هرفرد و یا  کشوری بخواهد  به ایران نگاه کج داشته باشد، آماده دفاع هستند.

وی اظهار داشت: تحولات اخیر از عقب نشینی  اروپایی ها ها حکایت دارد چرا که  حاضر نیستند در خلیج فارس تنش ایجاد شودو و حتی کشورهایی از قبیل امارات متحده عربی،  عربستان سعودی  به دنبال صلح با ایران هستند.

حجت الاسلام موسوی افزود: ساماندهای خطوط حمل و نقل در شهر زنجان موجبات نارضایتی شهروندان زنجانی را فراهم کرده لزوم توجه مسئولان شهری به این مهم ضروری است.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.