مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان گفت: ثبت وقایع حیاتی زنجانی‌ها در موعد مقرر انجام می‌شود.

 

سیدعلی شفیعی در گفت‌و‌گو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: در چهار ماهه گذشته امسال ۵۷۳۸ واقعه ولادت در استان زنجان ثبت شده است و تعداد ولادت ثبت شده تا یک سال پس از وقوع در چهار ماهه گذشته از سال‌جاری ۵۷۱۷ واقعه بوده و درصد ثبت در مهلت به ثبت تا یک سال برابر ۹۹.۶۲ درصد بوده است.

 

این مسئول تعداد ولادت ثبت شده در مهلت قانونی در چهار ماهه نخست امسال را برابر با ۵۶۹۶ واقعه دانست و ادامه داد: تعداد ولادت ثبت‌ شده روزانه از آغاز سال‌جاری تا پایان تیرماه به طور متوسط برابر با 46 مورد واقعه ولادت بوده که به طور تقریبی هر یک ساعت دو واقعه ولادت ثبت شده است.

 

وی افزود: تعداد موالید پسر در چهار ماهه نخست امسال برابر با ۲۸۵۰ واقعه و تعداد موالید دختر نیز در این ایام ۲۸۸۸ واقعه بوده است.

 

شفیعی تصریح کرد: نسبت جنسی پسر به دختر در سال‌جاری برابر با ۹۸ بوده و این بدان معنا است که به ازای تولد هر ۱۰۰ دختر ۹۸ واقعه ولادت پسر ثبت شده است.

 

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان، خاطرنشان کرد: سعی شده است در استان وقایع حیاتی در مهلت مقرر به ثبت برسد و این موفقیت باعث شده تا آمارها دقیق‌تر بوده و مسئولان را در برنامه‌ریزی مناسب یاری می‌کنند و امیدواریم این روند با تعاملات بیشتر ادامه‌دار باشد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.