علی گنج کریمی روز چهارشنبه در حاشیه آیین اختتامیه اردوی منطقه ای امید و نشاط اعضای کانون های دانشجویی و جوانان هلال احمر که در دانشگاه زنجان برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: تلاش ما این است تا جمعیت کثیری از جوانان را درگیر فعالیت های داوطلبانه در هلال احمر کنیم.

وی ادامه داد: این موضوع از طریق کانون های هلال احمر پیگیری می شود.

گنج کریمی اظهار داشت: در بخش دانشجویی و جوانان سعی ما بر این است با توجه به علاقه مندی و سلایق افراد، برای آنان کار تعریف کنیم.

وی افزود: راه اندازی باشگاه های تخصصی برای اعضای دواطلب جمعیت هلال احمر در بخش هایی همچون سلامت روان، محیط زیست و رباتیک گامی در این راستا بوده است.

معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران گفت: هم اکنون به صورت پایلوت هشت باشگاه تخصصی در کشور راه اندازی شده است و البته قرار نیست این باشگاهها فعالیت کانون های هلال احمر را تحت تاثیر قرار دهد و فعالیت کانون ها را کم رنگ کند.

وی افزود: امسال علاوه بر اردوهای منطقه ای نشاط و امید کانون های دانشجویی و جوانان در چهار استان زنجان، خراسان شمالی، یزد و چهار محال وبختیاری، اردوی کانون های هلال احمر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی  نیز در نیشابور در حال برگزاری است.

به گزارش ایرنا استان زنجان از ۶ تا ۹ مرداد جاری در قالب اردوی منطقه ای نشاط و امید، میزبان دبیران و اعضای فعال دختر کانون های دانشجویی، جوانان و روستایی از استان های البرز، قزوین، گیلان، آذربایجان غربی، اردبیل، همدان، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه بود. 

 ۱۳ تا ۱۶ مرداد نیز قرار است اردوی منطقه ای نشاط و امید پسران در زنجان برگزار شود. 

۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.