رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: فضای کسب و کار استان مطلوب است.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، غلامحسین جمیلی ظهر امروز در نشست خبری، اظهار کرد: جایگاه خبرنگاران در جامعه حائز اهمیت است و باید توجه داشت که هیچ رونقی مگر با همکاری و تعامل با رسانه‌ها اتفاق نمی‌افتد و این افراد می‌توانند در توسعه جغرافیایی که در آن فعالیت می‌کنند، تاثیر به‌سزایی داشته باشند.

 

این مسئول در رابطه با فضای حاکم بر کسب و کار استان، ادامه داد: در حال حاضر وضعیت شاخص فضای کسب و کار استان مطلوب بوده و زنجان در قریب به پنج فصل گذشته جزو سه استان برتر کشور بود و به خاطر همین باید بیشتر قدر شهر و استان خود را بدانیم و این ندایی برای سرمایه‌گذاران است که شرایط زنجان برای سرمایه‌گذاری و کسب و کار خوب است.

 

وی با اشاره به آموزش‌هایی که توسط اتاق بازرگانی به اقشار مختلف ارائه می‌شود، افزود: کلاس آموزش مفاهیم ابتدایی اقتصاد به کودکان با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود که در آن مباحث اولیه اقتصاد به دانش‌آموزان پایه پنجم و ششم در برخی مدارس زنجان ارائه می‌شود.

 

جمیلی تصریح کرد: تربیت نسل جدید کارآفرینان و بازرگانان جوان زیربنای هر توسعه‌ای در کشور است و باید از دوران کودکی بر روی نیروی انسانی سرمایه‌گذاری شود و تحقق چنین هدفی، یکی از مهم‌تر‌ین گام‌های اتاق بازرگانی استان زنجان است که خود را ملزم به تربیت و تشویق ایده‌های نو و تربیت کارآفرین توانمند می‌داند.

 

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، یادآور شد: اتاق بازرگانی استان زنجان تاکید بالایی بر آموزش کودکان دارد، به همین دلیل نهادینه کردن فرهنگ آموزش کودکان، زمینه ابراز وجودشان را فراهم می‌کند تا از سنین کودکی و نوجوانی شاهد حضور پرشورشان در جهت ساختن آینده‌ای پرافتخار برای ایران اسلامی باشیم. همچنین حضور جوانان در عرصه‌های مختلف اقتصادی تجربه بسیار مثبتی برای آینده آن‌ها خواهد بود.

 

این مسئول با بیان اینکه حال حاضر آموزش اقتصادی به کودکان، آموزش و سرمایه‌گذاری برای فرداهای ایران است و این آموز‌ش‌ها در کشورهای توسعه‌یافته از سال‌ها قبل آغاز شده است، گفت: خوب است که بتوانیم از سنین پایین‌تر برای کودکان و نوجوانان فرهنگ‌سازی را در زمینه اقتصادی داشته باشیم، زیرا این آموزش‌ها جرقه و تلنگری است که فرزندان استان بتوانند مسیر درستی را برای آینده خود انتخاب کنند.

 

در ادامه این جلسه دو نفر از اعضای اتاق بارزگانی زنجان، محمود ضرابی و مهدی رنگ‌رونا، از زحمات یک سال گذشته خبرنگاران در بحث اطلاع‌رسانی تقدیر کردند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.