رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: مقرر شده است از فردا (9 مردادماه) پروژه پادگان بار دیگر آغاز به‌کار خواهد کرد.

 

به گزارش ایسنا‌، منطقه زنجان، اسماعیل دویران ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان، اظهار کرد: بر اساس آخرین جلسه‌ای که با مسئولان امر داشتیم، مقرر شد تا کار در پادگان ارتش هر چه زودتر آغاز شود و دیگر مشکلی در این رابطه نداریم.

 

عضو دیگر شورای اسلامی شهر زنجان در این جلسه با بیان اینکه از شهردار گلایه دارم، تصریح‌ کرد: بیشتر وقت در شهرداری به مسائل ترافیکی گذاشته شده است و به مسائل عمرانی توجه نمی‌شود و برآورد ما این است که تا آخر سال هم اتفاقی نخواهد افتاد و علت اصلی این است که بیشترین وقت شهرداری به این مسئله پرداخته خواهد شد.

 

مسعود مرادخانی به وضعیت پارک‌های شهر زنجان نیز اشاره کرد و گفت: مردم به پارک‌ها می‌روند ولی عملا اکثر فضاها غیرقابل استفاده است. باید در تعیین فضای سبز به مواردی از جمله دکل‌های مخابراتی و کانال‌ها نیز توجه شود.

 

حمیدرضا حمیدی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این جلسه به موضوع اصلاح خطوط اتوبوسرانی اشاره کرد و گفت: منکر مشکلات نیستیم ولی موارد در دست بررسی است و تا پایان هفته اقدامات لازم برای رفع مشکلات انجام خواهد شد. همچنین اظهارنظر در رابطه با رضایت‌مندی یا عدم رضایت شهروندان نیز در این مدت کوتاه امکان‌پذیر نیست و باید منتظر زمان باشیم.

 

به گزارش ایسنا، در این جلسه علاوه بر تقدیر از قهرمانان وزنه‌برداری زنجان که در مسابقات جهانی صاحب مدال شده بودند، طرح افزایش 25 درصدی نرخ سرویس‌های مدارس و رایگان شدن هزینه کفن و دفن اهداکنندگان عضو به تصویب رسید.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.