رضا کابلی روز سه شنبه با بیان اینکه یکی از مهمترین راه‌های جلوگیری از هدر رفت آب در شرکت آبفار توجه به تاسیسات آبرسانی از جمله کنتورهای معیوب و تعویض به موقع آنها است، به خبرنگار ایرنا گفت: برای تعویض کنتورهای معیوب مشترکان روستایی در این مدت بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از محل اعتبار عمرانی و جاری این شرکت هزینه شده است.

وی یادآور شد: از تعداد ۶۴۵ کنتور تعویض شده ۵۶۵ دستگاه با کاربری خانگی و ۸۰ مورد با کاربری غیرخانگی بوده است.

کابلی تصریح کرد: برای شناسایی دقیق میزان مصرف مشترکان و میزان آب توزیعی در شبکه های آبرسانی روستایی وجود کنتورهای استاندارد و با کیفیت روز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۵۰۰ دستگاه کنتور مشترکان روستایی معیوب است، خاطرنشان کرد: برای اینکه تمامی کنتورهای مشکل دار و معیوب مشترکان روستایی استان زنجان تعویض شود اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال مود نیاز است.

کابلی با تاکید بر اینکه کنتورهای معیوب به صورت رایگان تعویض شده است، گفت : در حال حاضر روستاهای شهرستان سلطانیه کمترین خرابی و روستاهای شهرستان زنجان بیشترین درصد کنتورهای معیوب را دارند.

مدیرعامل شرکت آبفار استان زنجان افزود: کلیه مشترکان دارای کنتور خراب می توانند با به همراه داشتن آخرین فیش آب بهای پرداختی جهت تعویض کنتورهای معیوب خود به امور مشترکان شهرستان‌های تابعه مراجعه کنند.

۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.