ذبیح الله تاراسی روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی حوزه تربیت بدنی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت، رئیس اداره تربیت بدنی و کارشناس مسئول تربیت بدنی دختران استان با اشاره به تأکید معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش بر ایجاد نشاط و تحرک در مدارس ابتدایی به خصوص مدارس دخترانه، ایجاد فضاهای کوچک ورزشی در دل مدارس ابتدایی را یکی از ضرورت‌ها و نیازهای تربیت بدنی در مدارس دخترانه برشمرد.

وی اهمیت دادن به ورزش و تحرک بدنی دختران را برای پویایی و نشاط نسل آینده جامعه ضرروی دانست و از مدیران و کارشناسان مناطق خواست تحرک و تربیت بدنی دختران را به خصوص در دوران ابتدایی جدی گرفته و در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی استان نیز بر تسریع در تجهیز و آماده سازی سالن های کوچک داخل مدرسه و افتتاح آن در قالب پروژه مهر تأکید کرد.

سعید نباتچیان افزود: جلب مشارکت حداکثری اولیا و سایر ارگان‌ها در ایجاد و ساخت چنین سازه هایی که مکمل درس تربیت بدنی است، می توان در تحقق اهداف این اقدام در کمترین زمان ممکن موثر باشد.

در ادامه این جلسه اعضا به بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه خرید و تجهیز سالن ها، ایمن سازی فضا و اولویت بندی نوع تجهیزات با توجه به میزان کاربرد آن پرداختند.

هم اکنون ۶ آموزشگاه از ۶ منطقه زنجان با توجه به اعتبار واریزی، مجری طرح ساخت سازه های کوچک در مدارس ابتدایی هستند.

۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.