سرهنگ محمدعلی عظیمی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه منجر به فوت حوالی ساعت ۲۰ یکشنبه شب در کیلومتر ۲۰  مسیر ارتباطی ماهنشان از توابع استان زنجان اتفاق افتاد.

وی اظهار داشت: موتورسوار پس از خروج موتورسیکلت از جاده و برخورد با کناره پل به دره سقوط کرده و به علت شدت و صدمات وارده قبل از رسیدن عوامل امدادی به صحنه، جان خود را از دست می دهد.

عظیمی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ مورد تصادف منجر به جرح در سطح مسیرهای ارتباطی این استان رخ داد که بر اثر این تعداد حوادث رانندگی هشت نفر مصدوم و به منظور مداوا و درمان به مراکز درمانی این استان انتقال یافتند.

وی افزود: این حوادث رانندگی در آزادراه زنجان - قزوین، ارمغانخانه، خدابنده و زنجان - میانه، اتفاق افتاد و بیشترین علت نیز توجه نکردن به جلو و عدم رعایت حق تقدم از جانب رانندگان این خودروهای سواری بود.   

این مسئول با بیان اینکه با مرگ این موتورسوار تعداد کشته های ناشی از حوادث جاده ای این استان از ابتدای مرداد ماه جاری تاکنون به پنج نفر رسید، اظهار داشت: اگر رانندگان به توصیه ها و هشدارهای داده شده از سوی پلیس راه توجه جدی داشته باشند به حتم آمار تصادفات رانندگی نیز روند کاهشی به خود خواهد گرفت.  

طی سه ماهه نخست امسال ۳۲۳ تصادف جرحی با ۴۱۷ مصدوم و ۶۵۱ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان حادث شد و بر اثر این حوادث ۴۵ نفر نیز کشته شدند که تعداد کشته‌ها در مدت مشابه پارسال ۴۶ نفر بود.

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

۶۰۸۴/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.