فتح‌الله حقیقی روز یکشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان برگزار شد با بیان اینکه در راستای پیگیری و رفع موانع و مشکلات موجود در واحدهای تولیدی استان تا کنون با مدیران عامل اکثر بانک‌های کشور، دیدار و رایزنی های متعددی انجام شده است، افزود: تعامل و همکاری مناسبی بین کارگروه تسهیل و و رفع موانع تولید و بانک‌ها در سطح ملی و استانی وجود داشته و بانک ها نیز تا حد امکان برای رفع مشکلات واحدها مساعدت کرده‌اند.

وی افزود: در سایه همین تعامل و تلاش کارگروه، ۶ واحد تولیدی مهم و موثر در اشتغال و کیفیت کالا طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

حقیقی خاطرنشان کرد: مشکلات و موانع موجود در واحدهای تولیدی تا حد امکان، پیگیری و رفع شده است.

حقیقی اظهار داشت: علاوه بر افتتاح واحدهای تولیدی، چند واحد تعطیل نیز به مرحله‌ای رسیده که می‌توانند دوباره به چرخه تولید بازگردند.

وی تاکید کرد: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع استان از جمله استفاده کارفرمایان از بخشودگی جرایم تامین اجتماعی، رفع مشکل مالیاتی برخی واحدهای تولیدی، تعیین تکلیف حساب ذخیره ارزی و همچنین آزمون دوره‌های تخصصی برای مدیران فنی واحدهای مونتاژ و طراحی آسانسور باید در موعد مقرر اجرایی شوند.

حقیقی گفت: مسائل مربوط به طرح توسعه واحدها، الحاق زمین‌های جدید و درخواست تسهیلات نیز با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه پیگیری و رفع شده و در صورت نیاز جهت پیگیری از مسئولان ملی، اعلام شود.

مقام عالی دولت در استان در خصوص تامین شیر مورد نیاز شرکت پگاه نیز اظهار داشت: جلسه‌ای با متولیان امر تشکیل شود تا با تعامل لازم، هم نظر فروشندگان شیر جلب شده و هم شرکت پگاه منضبط‌تر از گذشته در پرداخت‌ها عمل کند.

حقیقی تاکید کرد: شرکت «جهان نمو» یکی از واحدهای تولیدی بسیار مهم است که در برنامه بازدید مقامات مهم ملی قرار دارد لذا باید پیگیری لازم برای تکمیل و افتتاح آن در اسرع وقت صورت پذیرد.

به گزارش ایرنا، استاندار زنجان پیش از تشکیل جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از چهار واحد شرکت دانش‌بنیان هوشمند گستر اسپیناس، شرکت تولیدی شکلات بیرلیک، شرکت ترانسفورماتورسازی کوشکن و شیر پاستوریزه پگاه در زنجان بازدید کرد.

گفتنی است با تدبیر استاندار زنجان کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای بررسی، پیگیری و رفاه حال صنعتگران و تولید کنندگان در واحدهای تولیدی مورد نظر برگزار می شود که تاکنون به تصمیم های مناسب و راهگشا منجر شده است.

۹۵۵۶/۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.