فرماندار سلطانیه گفت: از ابتدای اجرای طرح هوشمندسازی کارت ملی از بهمن‌ماه سال 92 تاکنون 18 هزار و 431 نفر از جمعیت این شهرستان در طرح هوشمندسازی کارت ملی ثبت‌نام کرده‌اند.

 

حسین رحمانی‌هزاررود در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، در خصوص آخرین وضعیت صدور کارت هوشمند ملی در شهرستان سلطانیه، اظهار کرد: این طرح از بهمن‌ماه سال 92 آغاز شده است و از ابتدای اجرای طرح مذکور تاکنون 18 هزار و 431 نفر از جمعیت شهرستان سلطانیه در طرح هوشمندسازی کارت ملی ثبت‌نام کرده‌اند که 80 درصد از جمعیت واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در شهرستان را شامل می‌شود.

 

فرماندار شهرستان سلطانیه افزود: 16 هزار و 31 نفر در شهرستان سلطانیه موفق به دریافت کارت هوشمند ملی شده و به تعداد 2400 نفر نیز کارت هوشمند ملی در حال آماده‌سازی برای ارائه به صاحبان است.

 

این مسئول تصریح‌کرد: درحال حاضر متقاضیان هوشمندسازی کارت ملی در شهرستان سلطانیه می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی مربوطه و سپس مراجعه حضوری به اداره ثبت‌احوال و یا پست شهرستان، نسبت به هوشمند کردن کارت ملی خود اقدام کنند که جمعا با ظرفیت ثبت‌نام روزانه 65 نفر در حال ارائه خدمات است.

 

رحمانی‌هزاررود گفت: از مجموع ثبت‌نام‌های انجام یافته برای دریافت کارت هوشمند ملی، 62 درصد از طریق اداره پست و 38 درصد نیز توسط اداره ثبت‌احوال انجام یافته است.

 

وی یادآور شد: در سه ماهه ابتدایی امسال نیز تعداد 113 مورد ثبت‌نام برای دریافت کارت هوشمند ملی انجام یافته که برای 61 متقاضی کارت هوشمند ملی صادر شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.