فرماندار طارم گفت: با توجه به سوء‌استفاده عده‌ای از وضع موجود، نطارت‌ها بر بازار و قیمت‌ها در این شهرستان تشدید می‌شود.


ستار صفری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با بیان این‌که نوسانات در قیمت کالاها باعث ایجاد نارضایتی در بین مردم شده است، افزود: برای کنترل این اوضاع نظارت‌ها بر قیمت‌ها باید تشدید و تخلفات گزارش شود و در صورت ضرورت اقدام تعزیراتی علیه متخلفان صورت گیرد.


وی رصد مستمر وجود کالاهای اساسی در بازار را ضروری برشمرد و تصریح کرد: مردم بایستی به صورت عادلانه به کالاهایی که در راستای تنظیم بازار توزیع می‌شود دسترسی داشته باشند و  در صورت ضرورت عاملیت‌های فروش این کالاها نیز در سطح شهرستان افزایش یابد .


این مسئول با اشاره به توزیع برخی اقلام با نرخ دولتی در بازار، ادامه داد: تاثیرگذاری توزیع این کالاها در متعادل شدن قیمت ها در بازار به صورت دقیق باید بررسی و رصد شده و از سوء استفاده افراد در این حوزه جلوگیری به عمل آید .


فرماندار طارم بر ضرورت تشکیل کمیته نرخ‌گذاری در این شهرستان تاکید و اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های مربوطه برای همه حوزه‌های فعالیتی که امکان ارائه نرخ وجود دارد باید نرخ‌گذاری صورت گیرد .


این مسئول با بیان اینکه متقاضی لاستیک سهمیه کامیون و نیسان در شهرستان طارم بالا است، ادامه داد: با توجه به این امر و کشاورزی بودن منطقه باید میزان سهمیه اختصاصی به شهرستان در این زمینه افزایش یابد‌ .


وی با هشدار جدی به نانوایان مبنی بر افزایش نظارت‌ها و ضرورت حساسیت بیشتر در زمینه فعالیت آنان، خاطرنشان کرد: در صورت رعایت نشدن موارد ابلاغی توسط متصدیان نانوایی، سهمیه آرد متصدی خاطی کاسته خواهد شد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.