مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: بر اساس آخرین نامه پژوهشکده سازمان هواشناسی، شهر خرم‌دره با اقلیم 2 به سیستم مشترکان معرفی شده است‌.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، موسی احمدلو ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره که با حضور استاندار زنجان برگزار شد، با اشاره به موضوع قرار گرفتن خرم‌دره در اقلیم ۲، اظهار کرد: اقلیم‌بندی گاز توسط پژوهشکده سازمان هواشناسی انجام می‌شود و هر تغییری لازم باشد باید از طریق این سازمان به پژوهشکده اعلام شود.

 

وی با بیان اینکه نامه‌ای در این زمینه تهیه و به هواشناسی ارسال شده است، افزود: متاسفانه تاکنون نتیجه‌ای در این زمینه حاصل نشده است.

 

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر این پژوهشکده در حال بررسی وضعیت اقلیم تعدادی از روستاهایی است که به شهر تبدیل شده‌اند، بیان کرد: پیگیری در برهه فعلی ممکن است موثر واقع شود.

 

احمدلو ادامه داد: بر اساس آخرین نامه پژوهشکده سازمان هواشناسی، شهر خرم‌دره با اقلیم 2 به سیستم مشترکان معرفی شده است.

 

در ادامه این جلسه، شهردار خرم‌دره نیز با بیان اینکه ایجاد فضای سبز کافی در شهر یکی از مطالبات مردم است، اظهار کرد: در میزان سرانه سبز شهر خرم‌دره با استانداردها فاصله دارد.

 

امیرهوشنگ نوری‌آرا با اشاره به اینکه ۶ کیلومتر رودخانه بدون دیوار حفاظتی از داخل شهر خرم‌دره رد شده است، بیان کرد: این امر یک هشدار جدی است و در حوادث طبیعی مانند سیل می‌تواند خطرآفرین باشد.

 

وی با اشاره به این‌که ۸۵ درصد جمعیت شهرستان در شهر خرم‌دره ساکن هستند که این امر توجه جدی به شهر را می‌طلبد، ادامه داد: پروژه‌های شهری شهرداری که برخی از آن‌ها ۲۰ سال است که به صورت نیمه‌کاره رها شده، نیازمند مساعدت است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.