مدیرکل امورمالیاتی استان زنجان گفت: امروز آخرین مهلت ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری بوده و این مهلت تمدید نخواهد شد.

 

میرحیدر رضوی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: امروز دوشنبه 31 تیرماه، آخرین مهلت ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری بوده و این مهلت تمدید نخواهد شد.

 

این مسئول ادامه داد: براساس قانون اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا پایان تیرماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1397 خود را به صورت الکترونیکی از طریق سامانه عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی به نشانی www.tax.gov.ir ارائه و مالیات متعلقه را پرداخت کنند تا بتوانند از تسهیلات مالیاتی مقرر در قانون بهره‌مند شوند.

 

وی شرط برخورداری از هرگونه تسهیلات قانونی، نرخ صفر و معافیت مالیاتی برای مودیان مالیاتی را ارایه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی اعلام کرد و گفت: عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات در موعد مقرر، موجب تعلق جریمه برای اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری خواهد شد که این جریمه مطابق ماده (192) قانون مالیات‌های مستقیم غیرقابل بخشودگی است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.