معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: طرح اصلاح خطوط اتوبوس‌رانی، بهترین طرح در زمان فعلی است.


مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، در رابطه با مناقصه پروژه سبزه‌میدان، اظهار کرد: اشکالاتی در رابطه با مناقصه این پروژه وجود داشت که سبب ابطال آن شد.


این مسئول با اشاره به وجود چند نوع اشکال در این طرح، ادامه داد: اگر اشکالات موجود از یک جنس و یا در یک راستا بود امکان داشت که با تعامل آن را حل و یا مرتفع کرد ولی اشکالات از بخش‌های مختلف بود.


وی افزود: مقرر شده که دوباره این پروژه در اسرع وقت به مناقصه گذاشته شود و کارهای مربوط به آن پیش برود و حال، مقدمات آن نیز انجام شده است.


سلطانی در رابطه با مقاومت برخی کسبه نسبت به اصلاح خطوط اتوبوس‌رانی، تصریح کرد: طبیعتا هر تغییری در ابتدای کار با مقاومت مواجه می‌شود و وقتی در جامعه شاهد مقاومت و یا اعتراض نسبت به تغییری نیستیم؛ یعنی اینکه هیچ کاری به صورت عملی در جامعه اتفاق نیفتاده است.


وی عنوان کرد: طرح اصلاح خطوط اتوبوس‌رانی شهر زنجان که در حال اجرا است، بهترین طرح در زمان فعلی بود و هیچ طرحی را نمی‌توان اجرا کرد که همه از آن راضی باشند و رضایت جمعی زمانی جلب می‌شود که تغییری اتفاق نیافتد.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه وضعیت قبلی قابل قبول نبود، یادآور شد: طرحی که در حال اجرا است، تعدیل‌شده طرح قبلی بوده و این در حالی است که طرح قبلی به طور کامل کنار نرفته و برای مطالعات بیشتر در دست بررسی است و پایه و اساس این طرح، طرح پیشین است و قطعا بازخوردهای اجرای این طرح از اقشار مختلف دریافت و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.