استاندار زنجان گفت: عرضه خاک معدن انگوران بدون سهمیه و عرضه در بورس در شورای تامین مصوب شده است.


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، فتح‌الله حقیقی در آیین تجلیل از صنعتگران، معدن‌کاران و اصناف برتر استان زنجان، اظهار کرد: مجموعه مدیریت استان همواره پیگیر مشکلات مربوط به بخش صنعت و معدن بوده و تلاش بر ایجاد رونق تولید در استان دارد.


این مسئول ادامه داد: آرام کردن جامعه فقط حمایت و آرام نگه‌ داشتن مردم عادی نیست، بلکه آرام کردن جامعه یعنی، اصناف، صنعت‌کاران و معدن‌کاران هم احساس آرامش کنند.


وی با بیان اینکه هیچ جلسه‌ای در استان به صورت نمایشی برگزار نمی‌شود، افزود: هدف از این جلسات حل مشکلات بخش‌های مختلف بوده و علاوه بر این مدیریت استان تلاش کرده‌ که ارتباط خوبی با صنعتگران برقرار کند؛ همچنین در همین راستا مشکلات و واقعیت‌های استان را به مجموعه کشوری گزارش کرده است.


حقیقی تصریح کرد: هریک از مناطق استان شرایط خاصی دارد که به اقتضای زمان باید نسبت به آن بازنگری شود برای مثال در حال حاضر 40 درصد شهرستان ماه‌نشان منطقه حفاظت شده است و یا در برخی از مناطق حتی کوچک‌ترین جانداران نیز زندگی نمی‌کنند که این نیز باید برای بازبینی معدن و اضافه شدن مناطق حفاظت شده بازبینی شود.


نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه عرضه خاک معدن انگوران بدون سهمیه و عرضه در بورس در شورای تامین مصوب شده است، یادآور شد: در حال حاضر تلاش برای افتتاح 6 واحد صنعتی بزرگ در حال انجام است که کار بزرگی محسوب می‌شود؛ البته مدیریت استان علاوه بر حل مشکلات استانی، تلاش کرده‌ تا مسئولان کشوری نیز در استان حضور داشته باشند تا موضوعات را از نزدیک مشاهده کنند.


استاندار زنجان خاطرنشان کرد: اعتقاد بنده این است که از همه اعضای جامعه حمایت کنم و در ابتدا باید با مردم ارتباط خوبی بگیریم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.