نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر ضرورت امروز جامعه است.


علی وقف‌چی در حاشیه آیین‌ افتتاح نخستین واحد استانی پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در جهاددانشگاهی زنجان، در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: معتقدم برخلاف باور قبلی باید تغییر در کشور ایجاد شود و تغییر ضرورت امروز جامعه است.


این مسئول ادامه داد: امروز ضرورت دارد که تغییر را بپذیریم و از این ظرفیت استفاده کنیم و یکی از بهترین راه‌ها این است که به بانیان علمی کشور کمک کنیم و در این ارتباط پارک‌های علم و فناوری ظرفیت بالایی دارد و جوانان علمی کشور را در خود جای داده و هر چقدر سرمایه‌گذاری در این بخش بیشتر شود، به تولید ثروت کمک می‌کند و مطمئنا با رویکرد جدید، چالش‌ها مرتفع خواهد شد.


وی افزود: مسئولان نیز   می‌توانند با رفع موانع به توسعه کمک کنند تا جوانان با کم‌ترین دغدغه مسیر را طی کند‌، همچنین باید خلاء حلقه‌های مربوط به آموزش تا تولید ثروت به جامعه ارائه شود.


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر یکی از فرآیندهای تعریف‌ شده درست نباشد در مسیر درست حرکت نخواهیم کرد. همچنین باید فرآیندها و حلقه‌های ارتباطی به هم وصل شود و باید حلقه‌ها را در کنار هم ببینیم و خلاءها را برطرف کنیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.