نماینده عالی دولت در استان زنجان گفت: تولید ثروت از مسایل اجتماعی باید باور جوانان باشد.


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، فتح‌الله حقیقی صبح امروز در آیین افتتاح نخستین واحد استانی پارک علم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در جهاددانشگاهی زنجان، اظهار کرد: جهاددانشگاهی تنها مرکز دانشگاهی است که کاملا کاربردی است و اولین مرکز ناباروری که از نظر تکنولوژی در صنایع پزشکی هایتک است، توسط جهاددانشگاهی ایجاد شده است. همچنین جهاددانشگاهی افکارسنجی بسیار مطلوبی انجام می‌دهد، مرکزی کاملا علمی است و جایگاه خوبی دارد .


استاندار زنجان ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات‌مان این است که همه می‌خواهیم پشت میز بنشینیم ولی مگر چند نفر فارغ‌التحصیل نیاز داریم؟ باید اقداماتی انجام دهیم که کشورمان از نظر اقتصادی مبتنی بر فناوری اطلاعات بوده و جایگاه برتر در دنیا داشته باشد .


وی افزود: تبدیل صنایع فرهنگی به ثروت کار سختی است؛ چراکه کیفیت به کمیت تبدیل می‌شود. در عین حال، ثروت‌سازی از مسایل فرهنگی و اجتماعی اقدام بسیار برجسته‌ای است ولی اینکه به فرهنگ غالب تبدیل شود، کار دشواری است .


حقیقی با تاکید بر اینکه از مسایل اجتماعی هم می‌توان تولید ثروت کرد و جوانان باید این را باور کنند، تصریح کرد: ما خدمت‌گزاران استان، عاشق جوانان هستیم و برای اینکه چنین موضوع استراتژیکی را در زنجان فرهنگ غالب کنیم، اعلام آمادگی می‌کنیم. امیدواریم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که در عرض یک سال گزارش خوبی از اقدامات پارک علم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی استان زنجان ارایه دهیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.